Stop de geluidsterreur op NPO Radio 1
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwarteprietpraat perikelen!!

Ga naar beneden

Zwarteprietpraat perikelen!! Empty Zwarteprietpraat perikelen!!

Bericht van Admin di maa 07, 2017 1:09 am

Met de ideeën voor dit forum liep ik al heel lang rond maar heeft pas echt vorm gekregen, nadat ik vorige maand live in de uitzending van 'Zwarteprietpraat' met Prem Radhakishun in contact ben gekomen met een medestander.

Het leek me dan ook een goed idee om het forum officieel bekend te gaan maken in de uitzending van 'Zwarteprietpraat'.
Toevallig was ook Ancilla van de Leest van de 'Piratenpartij' aanwezig en ik had haar tegelijk een vraag willen stellen over frequenties.
Vooral omdat een andere beller daar ook al over begon. Die combinatie leek mij het ideale moment.

Nadat ik had ingebeld, kreeg ik te horen dat er teveel bellers waren en dat ik het een week later nog maar eens moest proberen.
Omdat ik dat de week ervoor ook al te horen kreeg, liet ik mij niet afschepen en zei dat ik niet zomaar belde.
Na enig overleg mocht ik blijven hangen tot het mijn beurt was.
Na 25 minuten wachten kwam ik in de uitzending.

Tijdens mijn inleiding, waarin ik refereerde aan de uitzending van een maand daarvoor, werd ik al ruw onderbroken door Prem, die niet luisterde, aan het schreeuwen was en mij dwong tot het stellen van 1 vraag.
Ik probeerde nogmaals rustig uit te leggen waar het om ging en hoorde zelf een gast zeggen, 'Laat hem even, hij wil een website promoten'.
Maar Prem overstemde alles en iedereen, zoals altijd, dus besloot ik mijn vraag aan Ancilla maar te stellen.
Terwijl ik de eerste zin van mijn vraag aan het uitspreken was, werd ik door Prem uit de uitzending gedrukt! Tijdens de vraag!

Omdat ik geen arrogante, raaskallende en irritante blaaskaak ben, ga ik mij niet verlagen tot allerlei uitspraken.
Maar triest is het wel.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 07-02-17

https://geluidsgeweld.forumactie.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum