Stop de geluidsterreur op NPO Radio 1
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'Hier Hoor Je Hoe Het Echt Zit', zondag 18/02/17

Ga naar beneden

'Hier Hoor Je Hoe Het Echt Zit', zondag 18/02/17 Empty 'Hier Hoor Je Hoe Het Echt Zit', zondag 18/02/17

Bericht van Admin zo feb 19, 2017 2:05 am

Nog nooit meegemaakt wat ik afgelopen nacht hoorde op Radio1, tijdens de uitzending van Francisco van Jole en Co.

Tijdens het nieuws van 03.00 uur werd ineens de tune gestart van 'Hier Hoor Je Hoe Het Echt Zit'.
(Een, naar mijn mening, overigens waardeloos programma, met veel te weinig inhoud en veel te veel muziek. En dan ook nog op de plek van het fantastische 'WOORD'!)

Nog even ging dit door. Patrick Holtkamp leest zijn bericht voor over Scott Pruitt om vervolgens te eindigen met de weersvoorspelling.
Dit alles overstemt door een saxofoon.
Wie denkt dat de heer Van Jole na dit beschamende moment de luisteraar enige uitleg of excuses geeft, heeft het mis.
Het programma wordt live aangekondigd en direct wordt er een item gestart van een of andere, snel pratende en moeilijk verstaanbare vrouw, die begint te vertellen over haar moeder, stemmen, oorlog, dode kinderen, links, rechts, vrijheid en onderdrukking.
Tijdens het allereerste begin van haar betoog tettert de tune nog steeds door. Totdat iemand de schuif naar beneden trekt.
Nadat het betoog voorbij is en ik even hoop een inhoudelijk gesproken woord te horen, 'knalt' er ineens weer een 'plaatje' in. Bam!!

Zowel inhoud als technische uitvoering zijn niet om over naar huis te schrijven.
Wie is hier voor verantwoordelijk?
Graag kritische reacties.
PaulT misschien?
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 07-02-17

https://geluidsgeweld.forumactie.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum